Saturday, November 3, 2012

တံခါးတစ္ခ်ပ္





            ႏွင္းေရာင္မ်ားႏွင္႔ စုိလင္းေနေသာ ေကာင္းကင္ႀကီးတြင္ တံခါးခ်ပ္မ်ား လုိအပ္ပါသလား။ ကၽြန္ေတာ္႔ ခႏၶာကုိယ္သည္ နံရံျဖဴ ေဖ်ာ႔ေဖ်ာ႔၏ မ်က္ႏွာျပင္၌ မွီရပ္ရင္း ပင္ပန္းႏြမ္းနယ္လာခဲ႔သည္။ အာ႐ုံတစ္ခုကုိ စုစည္းမရတုိင္း လြင္႔ပါးခ်င္ေသာစိတ္က ေဝဝါးလာခဲ႔သည္။ ဒီေန႔ပါနဲ႔ဆုိ ကၽြန္ေတာ္ ဒီဆုိင္ကေလးထဲသုိ႔ ေရာက္သည္မွာ တစ္ပတ္ေက်ာ္မွ်ပင္ ႐ွိေတာ႔မည္။ ေ႐ွးေဟာင္းပစၥည္း ေရာင္းဝယ္ဆုိင္ တစ္ခုလုိမ်ိဳး ေဟာင္းႏြမ္းညစ္ေထးေနေသာ ဆုိင္အခင္းအက်င္းမ်ားႏွင္႔ ေ႐ြေပၚထုိးေနေသာ လက္သမားဆရာ၏ လက္သည္းၾကားထဲမွ ေၾကးေညာ္မည္းမည္းမ်ားကုိ ကၽြန္ေတာ္ ျမင္ေနရသည္။ အနံ႔အသက္မ်ားႏွင္႔ ပိတ္ဆုိ႔ေလွာင္အုိက္ေနေအာင္ က်ဥ္းေျမာင္းေသာ အခန္းက်ဥ္းထဲတြင္ အလုပ္သမားမ်ား၏ ကုိယ္နံ႔မွထြက္ေသာ ေခၽြးမ်ား မုိးစုိနံမ်ားျဖင္႔ အုံဖြဲ႔ေလွာင္ပိတ္ေနၿပီး ျပတင္းေပါက္ သံဆန္ခါၾကားမွ ပုိးမွ်င္ညစ္ေထြးမ်ားက တစထက္တစ ပုိမ်ားသလုိ ထင္ရသည္။ ကၽြန္ေတာ္ ထုိဆုိင္ကေလးကုိ စိတ္ပ်က္မိပါသည္။
            'မုိးလြင္ တံခါးေဟာင္းမ်ား ေရာင္းဝယ္ေရး' ဟူေသာ ဆုိင္ဝမွ ဆုိင္းဘုတ္သည္ သံမႈိတစ္ခု ျပဳတ္ထြက္ေနသည္။ ေလတုိက္တုိင္း ယီးေလးခုိက်ေနပုံမွာ ေတာ္ေတာ္ စိတ္ပ်က္စရာေကာင္းသည္ဟု ကၽြန္ေတာ္ ထင္မိသည္။ ဆုိင္ပုိင္ရွင္၏ ေမွးစင္းစင္းမ်က္လုံးမ်ားထဲတြင္ တံခါးတစ္ခ်ပ္ကုိ ဘယ္လုိေစ်းႏႈန္းမ်ိဳးနဲ႔ ဝယ္ၿပီး ဘယ္ေလာက္ထိ အျမတ္ရႏုိင္မည္ဟူေသာ ဂဏန္းတြက္စက္တစ္လုံးကုိ ကၽြန္ေတာ္ ျမင္ေနရသည္။ အမွန္ဆုိရမည္ဆုိရင္ ကၽြန္ေတာ္သည္ အခုအခ်ိန္၌ တံခါးတစ္ခ်ပ္ မျဖစ္ခ်င္ေတာ႔ပါ။ ကၽြန္ေတာ္ မသိေသာ အလင္းမ်ားက ကၽြန္ေတာ္႔ေက်ာေပၚတြင္ ထုိင္ကာ စိတ္႐ွိလက္႐ွိ ေ႐ြေပၚအသပ္ခံေနေသာ အျဖစ္သည္ ေတာ္ေတာ္သီးခံႏုိင္စရာ မ႐ွိေသာအျဖစ္ ျဖစ္သည္။ ျဖစ္ႏုိင္မယ္ဆိုရင္ တံခါးေဟာင္းတစ္ခ်ပ္ဘဝမွာ ျပန္အျပင္ခံေနရတာထက္စာရင္ ေထာင္႔တစ္ေထာင္႔၌ ဖုန္အလိပ္လိပ္ျဖင္႔သာ ေနခ်င္ေနမိသည္။ တံခါးတစ္ခ်ပ္၏ ဘဝဆုိတာကုိ ျပန္ေတြးမိျပန္ေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ရယ္ခ်င္လာသည္။
            လူမ်ားသည္ ႐ူးသြပ္ျခင္းႏွင္႔ သံသယမ်ား၏ ေလာင္ၿမိဳက္ျခင္းမ်ားကုိ တေငြ႔ေငြ႔ခံကာ တံခါးမ်ားကုိ တပ္ဆင္ေနၾကသလား။ တံခါးတစ္ခ်ပ္၏ လုံၿခံဳျခင္း ဆုိေသာ အရာကုိ ကၽြန္ေတာ္ သံသယရွိပါသည္။ တံခါးဆုိသည္မွာ ဘယ္လုိအရာလဲ။ ဘယ္လုိအဓိပၸါယ္မ်ိဳးလဲ။ တံခါးဆုိတာ အရာဝတၳဳတစ္စုံတစ္ခုကုိ ထည္႔ေလွာင္ ပိတ္သြင္းထားေသာ အလုံပိတ္ေသတၱာတစ္မ်ိဳးလား။ တံခါးေနာက္ကြယ္မွ ျဖစ္စဥ္ျပ ျပကြက္မ်ားကုိ သိလာၾကေသာအခါ လူျမင္မခံဝံ႔ေသာ အရာမ်ားကုိ ျပဳလုပ္ရန္အတြက္ သုံးထားေသာ ပစၥည္းတစ္ခုအျဖစ္ ကၽြန္ေတာ္ ထင္လာမိသည္။
            ကၽြန္ေတာ္ ပထမဆုံး တပ္ဆင္ခံလုိက္ရေသာ ေနရာသည္ ဆိတ္ၿငိမ္ရပ္ကြက္တစ္ခုမွ အခန္းတစ္ခန္း ျဖစ္သည္။ ကၽြန္ေတာ္႔အတြက္ သိပ္မလုိအပ္လွဟု ထင္ရေသာ္လည္း ပန္းျခဴးပန္းႏြယ္မ်ားျဖင္႔ တန္ဆာဆင္ထားေသာ ကၽြန္ေတာ္သည္ တန္ဖုိးႀကီးမားေသာ တံခါးတစ္ခ်ပ္ ျဖစ္ခဲ႔သည္။ ကၽြန္ေတာ္႔ ခႏၶာကုိယ္အႏွံ႔ ပြတ္သပ္ကုိင္တြယ္ ၾကည္႔႐ႈေသာ အမ်ိဳးသမီး၏ လက္ျဖဴျဖဴေဖာင္းေဖာင္းမ်ားေပၚ၌ ကၽြန္ေတာ္ ရင္ခုန္ေပ်ာ္႐ႊင္ခဲ႔ဖူး၏။
            သုိ႔ေသာ္ ည ဆယ္႔ႏွစ္နာရီ သံေခ်ာင္းေခါက္သံ။ အမ်ိဳးသမီး၏ တုိးတုိးဖြဖြ သက္ျပင္း႐ႈိက္သံ၊ ကႏြဲ႔ကလ် ရယ္သံမ်ားႏွင္႔အတူ ကၽြန္ေတာ္႔ဆီလာေသာ ေျခသံမ်ားသည္ တစ္ညႏွင္႔တစ္ည မတူညီမႈ အေၾကာင္းမ်ားကုိ ေမ႔ထား၍ မရခဲ႔ပါ။ ဘီယာခုိးမ်ားႏွင္႔ မူးယစ္ရီေဝေနေသာ ရာသီမ်ားသာ မ်ားေနသည္႔ ထုိအမ်ိဳးသမီး၏ ေယာက္်ားကုိ ျမင္တုိင္း ကၽြန္ေတာ္ လိပ္ျပာမသန္႔ ျဖစ္ေနခဲ႔ရသည္။ ကၽြန္ေတာ္႔ ရင္ဘတ္ကုိ ဖြဖြေခါက္ေသာ လက္မ်ားသာ ေျပာင္းလဲသြားေသာ္လည္း 'ဟင္းဟင္း' ဟု ရယ္တတ္ေသာ မေျပာင္းလဲသည္႔ အမ်ိဳးသမီး၏ အသံကုိ ေအာ္ကလီဆန္စြာ ကၽြန္ေတာ္ၾကားေနရသည္။ ဘာေတြလဲ။ လူေတြထဲမွာ ဒီေလာက္ စက္ဆုပ္စရာေကာင္းေသာ ျဖစ္ရပ္မ်ိဳးေတြကုိ လွ်ိဳ႕လွ်ိဳ႕ဝွက္ဝွက္ ျပဳလုပ္တာမ်ိဳးေတြ ႐ွိေနခဲ႔သလား။ ကၽြန္ေတာ္ ဟာ မေကာင္းမႈတစ္ခုကုိ ျပဳလုပ္ဖုိ႔ ကာကြယ္သည္႔ အေကာင္းဆုံးပစၥည္း ျဖစ္ေနခဲ႔သလား။ ထုိရက္မ်ားသည္ မၾကာခဏ အိပ္ခ်င္ေယာင္ ေဆာင္ေနခဲ႔ရေသာ အသက္႐ွဴရန္ မဝံ႔မရဲျဖစ္ရေသာ မြန္း႐ွိနင္႔သီးေနသည္႔ ရမၼက္ဆုိးေန႔မ်ားသာ ျဖစ္ခဲ႔၏။ ႐ုပ္ဝတၳဳပစၥည္းမ်ားေပၚ၌ စိတ္ခံစားမႈကုိ လုိက္ကာ ေျပာင္းလဲတတ္ေသာ ထုိအမ်ိဳးသမီးထံ၌ ကၽြန္ေတာ္ တာ႐ွည္မခံခဲ႔ပါ။ ဆန္းသစ္ေသာ တံခါးတစ္ခ်ပ္ကုိ သူမ ထပ္မံေတြ႔႐ွိလာေသာ အခ်ိန္မွာပင္ အိမ္ႀကီး၏ ညာဘက္ေထာင္႔စြန္းခပ္က်က်၌ ႐ွိေသာ အခန္းတစ္ခုထဲသုိ႔ ကၽြန္ေတာ္ ေရာက္ခဲ႔ရ၏။

*          *          *

 
 

            စိမ္းညိဳ႕ေသာ မ်က္ခုံးထူမည္းမည္းမ်ားႏွင္႔ ကုိယ္လုံး ခပ္ေတာင္႔ေတာင္႔ ေကာင္မေလး၏ ညိဳ၍ ၾကမ္းတမ္းေသာ လက္ကေလးကုိ ကၽြန္ေတာ္ သေဘာက်ပါသည္။ ဟင္းနံ႔၊ ဆပ္ျပာမႈန္႔နံ႔မ်ားႏွင္႔ စြဲေနေသာ လက္ညိဳညိဳမည္းမည္းမ်ားႏွင္႔ ကၽြန္ေတာ္႔ကုိ ဖြင္႔လွစ္ေသာ အခ်ိန္မ်ား၌မူ ကၽြန္ေတာ္႔စိတ္မ်ားသည္ ေလဟာနယ္တစ္ခုထဲ၌ ဝဲလြင္႔သြားသလုိမ်ိဳး လြတ္လပ္ ေပ်ာ္႐ႊင္သြားတတ္သည္။
            ကၽြန္ေတာ္၏ ေပ်ာ္႐ႊင္မႈမ်ားက ၾကာ႐ွည္မခံခဲ႔ပါ။ ထုိညကုိ ျပန္စဥ္းစားတုိင္း မသိနားမလည္တတ္သည္႔ ေကာင္မေလး၏ မ်က္လုံးဝုိင္းစက္စက္မ်ားကုိ က႐ုဏာ သက္တာထက္ပုိေသာ စိတ္ခံစားမႈတစ္မ်ိဳးျဖင္႔ ကၽြန္ေတာ္ နင္႔သီး ဝမ္းနည္းသြားရသည္။ ဟစ္ေအာ္ေနေသာ ေကာင္မေလး၏ အသံစူးစူး၊ ပုိက္ကြန္ထဲမွ ႐ုန္းေနေသာ ငါးကုိၾကည္႔ေနေသာ လူတစ္ေယာက္၏ အသာစီးရေနသည္႔ ပီတိ၊ မုိးမ႐ြာေသာညႏွင္႔ ဘီယာမမူးဘဲ ေသြးေအးရက္စက္ေသာ ေအးစက္စက္မ်က္လုံးမ်ား၊ ကၽြန္ေတာ္သည္ ထုိညေလာက္ ကုိယ္႔ကုိယ္ကုိ မုန္းတီး ႐ြံ႐ွာမိတာမ်ိဳး တစ္ႀကိမ္မွ် မေပၚေပါက္ခဲ႔ေသးပါ။ ကၽြန္ေတာ္႔ရင္ဘတ္ကုိ တဒုန္းဒုန္း ထုေနေသာ ေကာင္မေလး၏လက္မ်ား နာက်င္ပင္ပန္းေနသည္႔ အခ်ိန္၌ ကၽြန္ေတာ္သည္ တံခါးတစ္ခ်ပ္၏ တန္ဖုိးဆုိတာကုိ မစဥ္းစားခ်င္မိေအာင္ထိ ကုိယ္႔ကုိယ္ကုိ တစ္မွ်င္ခ်င္း လြင္႔ပါးသြားခ်င္ေနမိသည္။
            ေနာက္တစ္ေန႔ နံနက္ခင္း၌ ႐ြံ႐ွာထိတ္လန္႔စြာ ငုိေနေသာ ေကာင္မေလး၏ ပခုံးသားေပၚသုိ႔ လက္ျဖဴျဖဴ ေဖာင္းေဖာင္းမ်ားသည္ ပင္႔ကူ တစ္ေကာင္လုိ က်ေရာက္လာခဲ႔ပါသည္။
            'အင္း… ဒီကိစၥေတြဟာ သိပ္ၿပီးေတာ႔လည္း ထူးဆန္းလွတာ မဟုတ္ပါဘူး ေအးမရယ္၊ လူေတြကသာ အထူးအဆန္း လုပ္ေနၾကတာ၊ ေမာင္က မင္းကုိ လုိလုိလားလား ႐ွိေနတာေတာင္ မင္းက ဂုဏ္ယူရဦးမွာ၊ ေမာင္႔မွာဆုိ…'
            ကၽြန္ေတာ္ ဆက္မၾကားခ်င္ေတာ႔ပါ။ ႏႈတ္ခမ္းထူထူ စုိရဲရဲႏွင္႔ မိတ္ကပ္မ်ားေသာ ထုိမိန္းမသည္ စကားမ်ားႏွင္႔ ေကာင္မေလး၏စိတ္ကုိ ပန္းပု႐ုပ္ထုသလုိ တစ္ဆင္႔ၿပီးတစ္ဆင္႔ ထုဆစ္ေန၏။ မအူမလည္ ေကာင္မေလးကုိ ကၽြန္ေတာ္ တစ္စုံတစ္ခု ေျပာခ်င္ေနမိသည္။ အဆိပ္မ်ားႏွင္႔ ျပည္႔ေနေသာ မ်က္လုံးမ်ားႏွင္႔ ဟန္ခ်က္ညီစြာ အခ်ိဳးက်ေျပာင္းလဲႏုိင္ေသာ ကကြက္မ်ိဳးစုံ ကတတ္သည္႔ အသုိင္းအဝုိင္းတစ္ခုအား ကၽြန္ေတာ္ ႐ြံ႐ွာလာမိသည္။ ေကာင္မေလးရဲ႕ လန္းဆတ္သစ္လြင္ေနေသာ အပ်ိဳစင္ နံနက္ခင္းေတြ မုန္တုိင္း အတုိက္ခံလုိက္ရတာဟာ မထူးဆန္းဘူးလား။ ဒါ က်န္းမာေရး ဦးစီးဌာနမွ ထုတ္ေဝေသာ စာေစာင္မ်ားတြင္ မပါဝင္ေသာ AIDS ကာကြယ္နည္းသစ္တစ္မ်ိဳး ျဖစ္မွန္း ကၽြန္ေတာ္သိ၏။ ကလစ္ဟူေသာ တံခါးလွည္႔ဖြင္႔သံႏွင္႔အတူ မွိန္ေဖ်ာ႔ ရီေဝေနေသာ မ်က္လုံးဝုိင္းဝုိင္းမ်ား၏ အားကုိးမဲ႔ဟန္။ တကယ္ေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္သည္ ဘာဆုိ ဘာမွ မတတ္ႏုိင္ေသာ တံခါးတစ္ခ်ပ္သာ ျဖစ္သည္။

*          *          *

            ကၽြန္ေတာ္တပ္ဆင္ျခင္း အခန္း၌ ေကာင္မေလးမ်ား တစ္ဦးၿပီးတစ္ဦး ေျပာင္းလဲသြားၿပီးခ်ိန္၊ အိမ္႐ွင္ အမ်ိဳးသားႏွင္႔ အမ်ိဳးသမီးတုိ႔ ရာသက္ပန္ လမ္းခြဲၿပီးခ်ိန္၌ ကၽြန္ေတာ္႔ကုိ လူတစ္ေယာက္ လာျဖဳတ္ယူသြားခဲ႔သည္။ ဖုန္မ်ားျဖင္႔ လိမ္းက်ံျခင္းခံထားရေသာ ဘဝေလာက္ ၿငိမ္သက္ေအးေဆးမႈ မ႐ွိႏုိင္ပါ။ မုိးစက္မ်ားက ကၽြန္ေတာ္႔မ်က္ႏွာျပင္ကုိ အႀကိမ္ေပါင္းမ်ားစြာ လာေရာက္ ပက္ဖ်န္းၾကသည္။ ထုိကာလမ်ားသည္ ကၽြန္ေတာ္ စိတ္မခ်မ္းေျမ့ဆုံးေသာ ကာလမ်ားျဖစ္ခဲ႔၏။ ကၽြန္ေတာ္႔ကုိယ္ ကၽြန္ေတာ္ အမ်ားသုံး အိမ္သာတစ္ခု၏ တံခါးအျဖစ္ တပ္ဆင္ခံရလိမ္႔မည္ဟု ဘယ္တုန္းကမွ ကၽြန္ေတာ္ မေတြးဖူးတာ ေသခ်ာပါသည္။ ႐ုပ္ဆင္းသိပ္မေပၚေတာ႔ေပမဲ႔ ကၽြန္ေတာ္႔အသား ကၽြန္းသားစစ္စစ္သာ ျဖစ္မွန္း ထုိလူေတြ မသိၾကေတာ႔ဘူးတဲ႔လား။ ဘဝမွာ ေနရာလႊဲမွားစြာ အတပ္ဆင္ခံေနရေသာ အရာဝတၳဳမ်ားသည္ ေနရာတုိင္း၌ ႐ွိေနမွန္း ကၽြန္ေတာ္သိေနရၿပီ။
            ကၽြန္ေတာ္႔ကုိ ျဖဳတ္ယူတပ္ဆင္သြားေသာ ဒ႐ုိင္ဘာေကာင္ေလး၏ ပရဟိတစိတ္ကူးကုိ ကၽြန္ေတာ္ ခ်ဥ္တူးမုန္းတီးမိသည္။ နံေစာ္ေနေသာ အနံ႔အသက္မ်ားႏွင္႔ မႈန္ကုပ္ကုပ္အိမ္သာသည္ ထုိရပ္ကြက္ကေလး၏ တစ္ခုတည္းေသာ ေစ်းအိမ္သာလား။ တကယ္ဆုိ မိန္းမအိမ္သာ၊ ေယာက္်ားအိမ္သာဆုိတာေလာက္ေတာ႔ ခြဲျခားသင္႔သည္႔ဟု ကၽြန္ေတာ္ထင္သည္။ မလြယ္မပုိးႏုိင္ေသာ ဒုကၡမ်ားကုိ သယ္ေဆာင္ေျဖ႐ွင္းလာေသာ လူမ်ားသည္ အလုံပိတ္ အခန္းတစ္ခုထဲသုိ႔ ေရာက္႐ွိလာေသာအခါ…
            သစ္လြင္ေသာ အဝတ္အစားမ်ား၏ေအာက္၌ အတြင္းခံေဘာင္းဘီ၊ စကတ္မ်ားသည္ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား နံေစာ္ေနတတ္၏။ အေပၚယံ ၾကည္႔ေကာင္း႐ုံသဘာဝသည္ လူမ်ား၏ ေမြးရာပါ ဟန္ေဆာင္မႈ အတတ္ပညာဟု ကၽြန္ေတာ္ ထင္လာသည္။ လူႀကီးလူေကာင္းဆန္ဆန္ မ်က္ႏွာေပးႏွင္႔ အိပ္ထဲမွ ေဘာပင္တစ္ေခ်ာင္းကုိ ထုတ္ကာ အတြင္းစိတ္ဆႏၵမ်ားကုိ မဖုံးႏုိင္၊ မဖိႏုိင္ ေရးသားၾကသည္႔ အခ်ိန္မွာေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္သည္ ဘာဆုိဘာမွ နားမလည္ႏုိင္ခဲ႔ပါ။ မိန္းကေလး႐ုပ္ပုံမ်ားကုိ လက္စြမ္းျပေရးဆြဲကာ မဟုတ္ေသာ အေၾကာင္းအရာမ်ားႏွင္႔ လမ္းညႊန္ၿပီး 'မွတ္ကြ' ဟု ႀကိမ္းဝါးလုိက္ေသာ ႐ုပ္မ်ားသည္ ေတာ္ေတာ္ပ်ိဳ႕အန္စရာ ေကာင္းေနပါသည္။
            လူေတြ၏ စိတ္ထဲမွာ အဲဒီေလာက္ ညစ္ပဲ႔ပဲ႔ႏုိင္ေသာ ညစ္စုတ္ေသာ အျပဳအမူမ်ိဳး၊ ခံစားခ်က္မ်ိဳးကုိ တံခါးတစ္ခ်ပ္ကြယ္႐ုံႏွင္႔ အလြယ္တကူ ျပဳမူတတ္ပါသလား။ လူေ႐ွ႕မွာ ထားခဲ႔ေသာ မ်က္ႏွာဖုံးမ်ား အလႊာလုိက္ ျပဳတ္က်သြားသည္႔အခါ လူမ်ားဆီမွ သိပ္မထူးဆန္းလွေသာ မ်က္ႏွာမ်ားသည္ တစ္ညီတည္း တူစြာ ေပၚလာၾက၏။ တံခါးအဝမွာ ထားခဲ႔ေသာ မ်က္ႏွာဖုံးမ်ားကုိ တံခါးထဲမွ ျပန္ထြက္ခ်ိန္၌ အဆင္သင္႔ ေကာက္စြပ္ရင္း သူတုိ႔မဟုတ္သည္႔အတုိင္း ထြက္ခြာဝံ႔ေသာ ထုိလူမ်ား၏ ေနာက္ေက်ာလုံမႈကုိ ကၽြန္ေတာ္ ေတာ္ေတာ္အံ႔အားသင္႔ပါသည္။ ဘာကုိမွ ကၽြန္ေတာ္ ဆက္မေတြးခ်င္ေတာ႔ပါ။
            အိမ္သာ တံခါးဘဝမွ 'မုိးလြင္ တံခါးမ်ား ေရာင္းဝယ္ေရး' ဆီသုိ႔ ေရာက္လာရသည္မွာ ကၽြန္ေတာ္႔အသား ကၽြန္းးသားျဖစ္ျခင္းေၾကာင္႔ ျဖစ္သည္။ ပတၱျမားမွန္ေပမယ္႔ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ႔ နစ္ခ်င္ရာမွာ နစ္ဟူ၍သာ သေဘာထားခ်င္ေတာ႔သည္။ အိမ္သာမွာပဲျဖစ္ျဖစ္၊ ဘယ္ေနရာမွာပဲျဖစ္ျဖစ္ တံခါးတစ္ခ်ပ္ဘဝဟာ သိပ္မထူးဆန္းလွေတာ႔ပါ။ ထုိေန႔သည္ တနဂၤေႏြေန႔ ျဖစ္ပါသည္။ ဆုိင္ပုိင္႐ွင္၏ ေမွးစင္းစင္းမ်က္လုံးမ်ားသည္ ကၽြန္ေတာ္ျမင္ေနက် မ်က္လုံးမ်ားႏွင္႔ ကြာျခားမႈ သိပ္မ႐ွိလွပါ။
            ကလစ္ဟူေသာ တံခါးဖြင္႔သံ၊ ပိတ္သံ၊ ကၽြန္ေတာ္သည္ နံရံတြင္ေထာင္ထားေသာ တံခါးတစ္ခ်ပ္ ျဖစ္ေနရသည္႔အတြက္ အခုအခ်ိန္မွာ အနည္းငယ္ စိတ္ခ်မ္းသာမႈ ရေနပါသည္။ လမ္းတစ္ဘက္ျခား႐ွိ ၿခံဝင္းမ်ားႏွင္႔ အိမ္ႀကီးတြင္ တံခါးမ်ားကုိ ျမင္ေနရ၏။ ပလတ္စတစ္ေကာက္ေသာ သားအဖကုိ ထုိးေဟာင္ေနေသာ ၿခံတံခါးထဲမွ ေခြးတစ္ေကာင္ကုိ ျမင္လုိက္ရသည္႔အခါမွာေတာ႔ ဘာရယ္မဟုတ္ ကၽြန္ေတာ္ ၿပံဳးလုိက္မိပါသည္။


ပန္းရိပ္ျဖဴ
အမွတ္ ၁၂၃၊ ေဖေဖာ္ဝါရီလ၊ ၂ဝဝဝ ခုႏွစ္
ေ႐ႊအျမဳေတ႐ုပ္စုံ မဂၢဇင္း

No comments: